מנוי רפרטואר הצגות

העונה החדשה 24-25

המנוי כולל רפרטואר עשיר ומגוון ממיטב התיאטראות בארץ.

חדש!! "ניפגש בשש" סדרה של הצגות בשעות 18:00 בערב

מבנה המנוי: 5 הצגות תיאטרון (מתוכן 4 קבועות ו- 1 בחירה) + מופע מוזיקלי + סרט במתנה (לא כולל סרטי טרום בכורה)

ההצגות בסדרות אינן בהכרח זהות בין סדרה אחת לאחרת

מופעי המנוי:

מוני מושונוב בסוף יהיה טוב
מידע נוסף
חנה לסלאו היא ד''ר רות וסטהיימר
מידע נוסף
רוחלה מתחתנת
מידע נוסף
חתונה מושלמת
מידע נוסף
להעיר אריות
מידע נוסף
אומה גומה
מידע נוסף
הצמה של אבא
מידע נוסף
דתילונים
מידע נוסף
טרטיף
מידע נוסף
ביטלס
מידע נוסף
מלכת היופי של ירושלים
מידע נוסף
עד שהמוות יפריד בינינו
מידע נוסף
טען מופעים נוספים
תנאי המנוי:

 

שינויי שיבוץ

באחריות המנוי להעביר את בקשת השיבוץ להצגת בחירה ולסרט. השיבוץ בפועל יעשה החל מה- 1.9.24 לפי סדר שליחת הבקשות ועל בסיס מקום פנוי ולא במקומות הקבועים במנוי.

בקשות לשיבוץ בהצגות בחירה מרגע חידוש המנוי ייעשו ע"י פנייה למחלקת המכירות של החברה לתרבות ופנאי בדואר האלקטרוני[email protected] או בפקס: 08-9401881 או בטלפון: 089304020

קיימת גמישות מרבית במעבר בין ההצגות והמופעים, אך ללא התחייבות למקום הישיבה הקבוע.

לא ניתן להחליף סרט בהצגה ו/או במופע מוזיקלי

חשוב לדעת

בחברה לתרבות ופנאי נס ציונה מתחילים בזמן!
אנו עושים מאמצים להתחיל את ההצגות והמופעים בשעה הנקובה, אנא הגיעו בזמן!
אנו ממליצים להקדים ולהגיע כחצי שעה לפני תחילת ההצגה.
שימו לב- מאחרים יופנו למקומות הפנויים ביציע.

מדיניות ביטולים ושינויים

ביטולים ו/או שינויים למופעים ניתן לבצע עד 24 שעות לפני מועד האירוע.
במידה ולא תתקבל הודעה על שינוי/ביטול תחשב ההזמנה כממומשת ולא תתאפשר הצגה/אירוע חלופי או זיכוי.
ביטול או דחיה של מופעים בשבת, מוצ"ש יתאפשרו עד יום שישי בשעה 12:00.
לא ניתן לבטל עסקאות שנרכשו באמצעות כרטיס Direct.

ביטול מנוי יעשה בתוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול האמור יעשה לפחות 7 ימים לפני מועד ההצגה.
דמי ביטול העסקה בשיעור 5% ממחיר העסקה, או 100 ש"ח הנמוך מביניהם ע"פ החוק.

לא יתאפשר ביטול מנוי לאחר 14 יום מיום ביצוע העסקה.
ניתן להקפיא מנוי לשנה בלבד ע"י הודעה מראש בכתב, מקומות הישיבה לא יישמרו.

כרטיסי כניסה

כרטיסי הכניסה הדיגיטליים יתקבלו יום לפני המופע במסרון לטלפון הנייד אשר הוזן
בכרטיסכם.אנו שולחים מסרוני תזכורת לאירועים, אך לא מתחייבים לתזכר לפני כל מופע, אנא רשמו אצלכם את תאריכי המופעים ועקבו אחריהם, אי הגעה לאירוע ללא ביטול תחייב במחיר מלא.
אי קבלת מסרון לא מהווה עילה מוצדקת לאי הגעה לאירוע

שעות פעילות שירות לקוחות, מנויים ומכירות

ימים א'–ה' 8:00-19:00.
יום ו' 8:00-12:00
ביום המופע, בימי ו' בערב ובמוצ"ש, שעה לפני תחילת מופע ועד חצי שעה לאחר תחילתו.